Problem – suche włosy. Recenzja olejku do włosów.

Thursday, May 23, 2013 Warsztaty Kosmetyczne 0 Comments


Problem – suche włosy.

Dziś przetestowałam dla Was,no i dla siebie ;) produkt z serii Nature Secret „Hot Oil” z pszenicą i kokosem do włosów suchych i zniszczonych.



Opis producenta:
Odżywcza kuracja stosowana by wygładzić i dodać blasku włosom suchym i zniszczonym. Umieść zamkniętą tubkę w gorącej wodzie na minutę. Otwórz, rozprowadź zawartość na mokrych włosach, po minucie spłucz. Następnie umyj włosy szamponem. 15 ml
Cena standardowa olejku – 6zł. Ja kupiłam go w kat.7 z rabatem za 2,77zł :)

Tubkę z olejkiem należy włożyć do gorącej wody ale nie musi to być wrzątek  wystarczy gorąca woda z kranu. Mam włosy długie jednak te 15ml pokryło je całe. Trzymałam kurację nieco dłużej niż zalecenia czyli zamiast 1min. to ok 3min i nie dla kaprysu a bardziej z niedowierzania  że taki specyfik poradzi sobie z moimi dość mocno przesuszonymi rozjaśnianiem, farbowaniem i innymi zabiegami włosami.
Olejek nie jest tłusty (dziwne co nie?) więc bardzo dobrze zmył go szampon do włosów (również z serii Nature Secret z jojobą i mango). Zwykle po użyciu szamponu nakładam jeszcze odżywkę ze spłukiwaniem ale dziś tego nie zrobiłam właśnie po to aby sprawdzić jaki będzie wygląd/stan moich włosów po użyciu olejku:)

Efekt:
Rozczesałam włosy!!! :D Bez wyrywania i szarpania.Włosy są miękkie,nawilżone, bez efektu siana. No i rewelacyjnie pachną kokosem!!! Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu kto ma problem suchych włosów. :)

P.S Dzień później... włosy nadal miękkie, również po umyciu rozczesałam bez problemu. To działa! :D

buziaki
Kasia od Lorka 




0 comments: