Jak smaki mają kremy do rąk?

Friday, November 20, 2015 Paulina 1 Comments

Dzień dobry, zanim stałam się tzn. Klientem VIP używałam kremów wielu różnych firm jednak żaden z nich nie spełniał moich oczekiwań (albo bardzo tłuste, albo potrzebowały dużo czasu na wchłonięcie się w dłonie, albo po prostu ich zapach nie zachęcał do stosowania, albo i takie, których było trzeba używać co kilka godziny, by zaobserwować jakikolwiek efekt ), aż w końcu ponad rok temu natrafiłam na produkty firmy Oriflame. Od tamtej pory żadnych innych kremów nikt u mnie nie widział. Oto kilka z nich :


1. Szarotką- jabłka z cynamonem, z serii Apple& Cinnamon Jeśli komuś przypadł do gustu ten zapach kremu do rąk do stóp polecam Winter Berries, zbliżony zapach.
2. Tu odpowiedź jest dosyć prosta- malina z miętą, seria nature secrets
3. Mi pachnie wanilią, seria fairy city lichts
4. Migdałami <3 mój ulubieniec, Incredible
5. Owocowo-kwiatowy zapach, bardzo subtelny a zarazem delikatny, seria Be Mine
6. Delikatny zapach miodu, seria Milk & Honey
7. Kwiat orchidei, seria Silk Beauty

Kremy 1-6, wielkość 75ml
Krem 7, wielkość 150ml

Wszystkie wyżej wymienione kremy:
* w swoim składzie posiadają glicerynę odpowiedzialną za gładkość dłoni;
* dobrze się rozprowadzają;
*szybko wsiąkają w skórę;
* nawilżają dłonie.

Paulina

1 comment:

  1. ja uwielbiam krem do rąk z ziaji , kozie mleczko, ma cudowny zapach oraz bardzo dobrze pielegnuję moja dłonie

    Pamiętasz wywiad ze mną na blogu polemizuje , wracam z nowym blogiem : http://skucinskae.blogspot.com ( Bardzo się zmieniłam ).

    ReplyDelete