Absolutny HIT, mój hit :)

Friday, September 06, 2013 Warsztaty Kosmetyczne 0 Comments

Dawno temu dostałam w prezencie od mamy "miodek" o zapachu karmelowym. Kupiła go od jakiejś konsultantki...
Ten "miodek" to Krem uniwersalny Tender Care Oriflame. Od razu pokochałam go za zapach. Towarzyszył mi zawsze i wszędzie, przekładany z torebki do torebki ratował moje wysuszone wiatrem, mrozem czy klimatyzacją usta.

 Dwa miesiące temu skusiłam się na zakup kolejnego miodku, ale o zapachu kokosowym :) Pychota!!! Zapach zniewalający, fanki Rafaello byłby zachwycone. Ja się nim zachwycałam...no właśnie, zachwycałam do momentu aż kupiłam kolejny słoiczek o smaku waniliowym. To jest to! Każde otwarcie słoiczka to westchnienie, rozmarzenie o waniliowych pysznościach i żal, że nie jest jadalny :D Poza tym, pięknie zapakowany. Noszę go w oryginalnym pudełeczku ze względu na urzekający tekst w środku "Love Yourself"... przy każdym użyciu jakoś tak miło się robi...
Miodek ma konsystencję hmm...cos pomiędzy wazeliną a kremem, jak miękki balsam do ust. Najlepsze jest jego zastosowanie:
- balsam do ust - przynosi natychmiastowe ukojenie, nawilża i natłuszcza
- na skórki wokół paznokci
- na suchą skórę łokci i kolan
- fantastycznie łagodzi i przyspiesza gojenie ran, strupków itp.
 Dostępne smaki/zapachy: waniliowy, kokosowy, czekoladowy, karmelowy, wiśniowy, uniwersalny Tender Care i już niedługo czarna porzeczka :)

Jeśli ktoś jeszcze go nie używał to niech spróbuje. Myślę, że to jest produkt który powinien znaleźć się nie tylko w kosmetyczce, torebce czy męskiej kieszeni ale powinien mieć stałe miejsce w domowej apteczce.
Gorąco polecam!!!

Katarzyna Dziarkowska
http://www.my.oriflame.pl/kasiadz

P.S. Jeśli chcesz wypróbować ten krem, możesz zarejestrować się na mojej stronie i kupić go w e-sklepie 23% taniej :)

0 comments: